2012/12/06

Książki o fotografii kulinarnej wędrują do...



Łyżka pisze... Największą przyjemność w fotografowaniu sprawia mi możliwość zatrzymania czasu choć na ułamki sekund. Uwielbiam też fotografować ludzi, ich mimikę, gesty, wyraz ich oczu, kiedy spoglądają na ukochaną osobę. To, że fotografując mogę pokazać siebie. To, żę przez swoje zdjęcia mogę komuś powiedzieć: spójrz tutaj. Zawsze chciałam pięknie rysować, żeby móc wyrazić co czuję, myślę, w jaki sposób patrzę i co widzę, i kiedy dostałam pierwszy aparat, duży i ciężki na moje wówczas małe ręce, poczułam się jakbym dostała różdźkę, którą mogę zaczarować swoją rzeczywistość. I tak staram się czarować do dziś ;)

Ania pisze... Fotografowanie to magia. Zatrzymanie czasu, chwili. Złapanie w dłoń motyla...


Proszę o przesłanie danych do wysyłki książek, na adres znajdujący się w profilu bloga.




3 komentarze:

Łyżka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Łyżka pisze...

ojejciu! to najpiękniejszy prezent na Mikołajki ;))) dziękuję ;*

Maja Skorupska pisze...

szkoda, ze się spóźniłam z udziałem konkurs; co prawda książki mam, jeszcze nie zdążyłam się nimi nacieszyć, ale warsztaty to cudowne wydarzenie, o którym marzę, szczególnie marzą mi się takie z Helene Dujardin:)pozdrawiam i podziwiam Twojego bloga :)