2013/01/11

Awokado, tuńczyk. Weekendowe śniadanie?



Propozycja na weekendowe śniadanie: 

awokado, majonez, chilli powder hot, tuńczyk, sól, ocet balsamiczny i odrobina kurkumy lub tymianku. Zmiksować i gotowe! 
Do tego chrupiący chleb, bagietka albo razowiec. Co kto lubi.
Przepis na łatwy chleb, do przygotowania dziś wieczorem a upieczenia rano - tutaj. Przez noc chleb leżakuje i nabiera smaku w lodówce, rano do rozgrzanego pieca tylko wsuwamy foremkę z wyrośniętym bchenkiem i czekamy aż w domu zacznie pachnieć chlebem...


Dobrego weekendu!






7 komentarzy:

Szana pisze...

tak rozpocząć jutro sobotni dzień.. to by było to! :)
pozdrawiam,
Szana!

pasjonatka pisze...

piekna lyzeczka ;)

Sosa pisze...

Też kiedyś wpadam na pastę awokado - tuńczyk na nutę guacamole :) mm pycha - a z majo to pewnie jeszcze lepsze.

Mam taki kubek, który jest na zdjęciu w nagłówku bloga, od Liski. Twój też od Liski? :-)

Pozdrawiam!

justyna.t pisze...

do awokado przekonałam się niedawno. chętnie skorzystam więc z przepisu.

odpoczywalnia pisze...

ja ciągle jestem pod wrażeniem tej pasty z sardynkami i awokado - uwielbiam na kolację!
Tuńczyk i awokado to tez fajne połączenie, ja lubie jeszcze z pomidorami suszonymi, twarożkiem kozim...

nobleva pisze...

pastę wypróbuję z całą pewnością ... łyżeczka do grapefruita będzie mi się po wieki wieczne kojarzyła z irlandzkimi zakonnicami - w każdej książce o dzieciach wychowywanych/kształconych w Irlandii przez zakonnice wcześniej czy później łyżeczka się pojawia ...

Mandy B pisze...

This looks delicious! I'm gonna make this asap. Your blog is wonderful and making me very hungry.

Nestled in Nostalgia