2017/09/25

Moja książka

Na wstępnie chciałam podziękować za Waszą cierpliwość podczas mojej nieobecności tutaj.

To był bardzo intensywny, bardzo pracowity, owocny i zaskakujący pod wieloma względami czas... Już za chwileczkę wracam tu na stałe, a dziś z przyjemnością, ale i z drżeniem serca, przedstawiam Wam okładkę mojej pierwszej książki "Trufla. Same dobre rzeczy", która trafi do księgarń tej jesieni. 
Czuję się jak przed maturą (i to tą z matematyki ;-) i wciąż nie mogę uwierzyć, że to dzieje się naprawdę. 
Książka zawiera 80 przepisów na różnorodne dania (również roślinne) oraz sporo fotografii dla ukojenia serca i nakarmienia duszy.

Wydawnictwo: Buchmann
224 strony, oprawa twarda
Premiera: 8 listopada 








17 komentarzy:

Ania Włodarczyk vel Truskawka pisze...

Brawo!!!
Trufello, to przeznaczenie. Mamy premierę wyznaczoną na ten sam dzień ;)

Motylmk pisze...

Piękna okładka, a w środku na pewno pięknie i smacznie gratki😍😍😍

Asia pisze...

Piękna! Wielkie gratulację! Już wiem, co zamówię na święta :)

Patrycja pisze...

Ania Włodarczyk,

Ale numer! :)

Agnieszka pisze...

Na moje listopadowe urodziny bede miala dwie ksiazki od ulubionej Truskawki i ulubionej Trufelki, szczesciara ze mnie :) Usciski Dziewczyny! (Agnieszka Leosiowa ;))

Eljotynka pisze...

Aaaaa piękna okładka! Ależ się cieszę :))

Patrycja pisze...

Pani Eljotynko,
Dziękuję bardzo! W imieniu Leokadii też, ona wciąż pamięta jak Pani jej dobrze doradzała w kwestiach matrymonialnych :-)))

Kasia K. pisze...

Ja mam urodziny w dzień premiery, więc nie mam w tym roku problemu z wymyśleniem prezentu dla siebie :D

Kamila pisze...

Cudownie! Już nie mogę się doczekać!

Waniliowa Chmurka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Waniliowa Chmurka pisze...

Wspaniała jest ta okładka! Gdy zobaczyłam ją w zapowiedziach wydawnictwa w głębi duszy bardzo się ucieszyłam :-)
Ja jestem o nią absolutnie spokojna. Jestem pewna, że jest piękna.
Już nie mogę się doczekać swojego egzemplarza.
Uściski!

Hanna pisze...

Piękna okładka! Już nie mogę się doczekać! Gratulacje!

alucha pisze...

Patrycjo, ogromne gratulacje!!! :)))
Bardzo się cieszę na te przepisy i na zdjęcia :)
Będzie jamnik? :D

Małe codzienności pisze...

Ale się cieszę!!! Nie mogę się doczekać. Ach co to będzie za uczta:)

Katarzyna pisze...

Nie mogę się doczekać! I jaka piękna okładka Patrycjo!

kilkaslowdomikrofonu pisze...

Patrycjo, Truflo,
gratuluję! Twój blog jest pierwszym moim blogiem kulinarnym, który zaczęłam czytać regularnie wiele, wiele lat temu, i z którego zastosowałam wiele, wiele przepisów. A teraz będą one w książce! Cudownie! Czekam niecierpliwie!

Jo pisze...

Gratulacje :):):) Jestem jej bardzo ciekawa :)