2017/11/10

Moja książka, już w księgarniach.


No i stało się, moja książka już w księgarniach! 
Kiedy w dniu premiery weszłam do Empiku, i zobaczyłam ją po raz pierwszy, nie mogłam powstrzymać drżenia rąk.
Wzruszenie i radość ogromne, a trema jeszcze większa.
Jestem szczęśliwa, że mogłam współpracować z wydawnictwem, które dało mi całkowitą autonomię i swobodę twórczą, dzięki którym ta książka jest taka, jaką sobie wymarzyłam. W pełni moja, taka jak serce mi podyktowało.
Podczas pracy nad nią (szczególnie w ostatnich miesiącach) niemalże codziennie dostawałam od Was wiadomości, z zapytaniem o książkę, z zapewnieniem że czekacie i trzymacie kciuki, z życzeniami owocnej pracy, z pytaniem jak idzie i kiedy, kiedy książka się ukaże... dostałam od Was tak niewiarygodną ilością ciepła, kibicowaliście mi tak serdecznie, że za każdym razem ogromnie mnie to wzruszało.
Dziś oddaję ją w Wasze ręce z nadzieją, że przyniesie Wam nie tylko pyszne dania, ale radość, chwilę wytchnienia, wzruszenie. Same dobre rzeczy.

Ściskam Was mocno!
Patrycja




7 komentarzy:

Ervisha pisze...

Z całego serca i szczerze gratuluję sukcesu :) Twój blog jest jednym z pierwszych blogów, ktore odwiedziałam codziennie, kiedy zaczynałam przygodę z blogami - nadal go odwiedzam. Zasłużyłaś i zapracowałaś na ten sukces :) Życzę Ci dalszych sukcesów - wierze, że książka stanie się bestsellerem :) Gratuluję :*

Patrycja pisze...

Dziękuję pięknie! :*

Undomiel pisze...

Piękna! Czekam na zamówiony egzemplarz :)

alucha pisze...

Ogromne gratulacje!

Joanna pisze...

A ja już mam swój egzemplarz :)

http://mediumsweetbooks.blogspot.com/2017/11/patrycja-dolecka-trufla-same-dobre.html

melkirs pisze...

Gratulacje..
Czekam na zamówiony egzemplarz 🤗

Unknown pisze...

Proszę wybaczyć, uwielbiam Pani blog, ale książka... wydanie piękne, ale przepisy bardzo, ale to bardzo rozczarowujące... banalne, aż ciężko w to uwierzyć. Pierwsza książka, którą zwróciłam. Mam nadzieję, że pojawi się kolejna ze zdecydowanie lepszą treścią.